Keyveni Müşteri Değerleri Prensipleri

Kaliteli ürünler değerli referanslar: Kalite doğru ürün ya da hizmeti, müşterinin eline doğru zamanda ve doğru fiyatla koymaktır düşüncesiyle en kaliteli ürünü değerli paydaşlarımıza sunuyoruz.

Kriz yönetimi ve çözüm önerileri: Kalite sistemlerimiz gereğince tüm sistemlerimiz kontrol altına alınmış olup yılda 2 defa kriz senaryoları yazılarak test edilir.

Şeffalık: Keyveni müşterileri, 24 saat açık kapı projesiyle günün her saati bizi ziyaret edebilir.

Erişilebilirlik: Başvurularınız için (0212) 320 57 60 ve www.keyveni.com.tr den bize ulaşabilirsiniz.

Hızlı geri bildirim: Müşterilerimiz tarafından iletilen tüm başvuruların en kısa sürede cevaplandırılması en önemli önceliklerimiz arasında yer alıyor.max 72 saat içerisinde Mis tarfından geri dönüş yapılır.

Objektiflik: Sorularınız, talepleriniz ve şikayetleriniz ön yargısız ve adil bir şekilde değerlendirilmektedir.

Gizlilik: Kişisel bilgilerinizin korunması son derece önemlidir. Bu nedenle kişisel bilgileriniz üçüncü şahıslarla paylaşılmamaktadır.

Müşteri odaklılık: Her zaman en iyisini hak eden müşterilerimize, etkin, gerçekçi ve uygulanabilir çözümler sunulmakta, ihtiyaçları karşılamakta ve hakları her zaman korunmaktadır.

Müşterinin sürece katılımı: Müşterilerimiz, ilettikleri başvuruların değerlendirmesi ve çözüm aşamalarıyla ilgili en etkin şekilde bilgilendiriliyor, kendilerinin sürece aktif olarak katılımları sağlanıyor.

Kurum içi bilgilendirme: Şirketimizde müşteri ilişkilerine ait faaliyetler kurum genelinde paylaşılıyor ve takip ediliyor.

Sürekli iyileştirme: Müşterilerimizden gelen öneri ve düşünceler titizlikle değerlendirilir ve sürekli iyileştirme çalışmalarında kaynak olarak kullanılır.

Profesyonel yaklaşım: Şirketimiz profesyonel kadrosuyla ve profesyonel bir yaklaşımla müşterilerimizin taleplerine yanıt veriyor.