Müşteri ilişkileri departmanının iş tanımını kısaca; müşteri ile ilgili her şey olarak yapabiliriz. Çünkü müşterilere sunulan yemek hizmetinin üretim sürecinden, müşteri tüketim sürecine kadar olan hizmet zincirinde oluşan her hangi bir hata müşteri ilişkilerini ilgilendirir.
Bir şirketin devamlılığını sağlayan en önemli departmanlardan biri müşteri ilişkileridir. Keyveni müşteri ilişkileri departmanı olarak bunun bilincinde olup her müşterimiz ile ayrı ayrı birebir olarak görüşmeler sağlıyoruz. Bu görüşmelerinizde taleplerini dile getiren müşterilerimizi sadece dinlemekle kalmayıp en hızlı ve en doğru şekilde değerlendirip çözüme ulaştırıyoruz. Örneğin Keyveni müşterisi olarak dilerseniz kendinize en uygun menüyü seçmeli menülerimizle kendiniz oluşturabilir ya da sizin sevdiğiniz veya sevmediğiniz yemeklere göre menünüzü biz oluşturabiliriz. Ayrıca her ay özel konseptlerle hazırlanmış özel günlerimiz ile yemek molalarınızda lezzet ve eğlenceyi bir araya getirerek Keyveni müşterisi olmanın hazzını yaşamınızı sağlıyoruz. Müşterilerimizin ilettiği herhangi bir memnuniyetsizlik durumunda ise tekrar oluşmasını engellemek için gereken tüm önlemleri alıyoruz.
Müşteri ilişkileri departmanı olarak amacımız; Müşterilerimizle iyi ilişkiler kurmak, mevcut müşterilerimiz ile ilişkilerimizi uzun süre devam ettirmek, Müşterilerimizin memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmak, Müşterilerimizin istek ve ihtiyaçlarını tam zamanında karşılamak, Müşterilerimize kendilerini özel hissettirmek.
Kısaca Keyveni’li olmanın ayrıcalığının farkında olan müşteri ilişkileri departmanı, aynı ayrıcalığın hazzını her bir müşterisine tattırmak için her gün öz verili bir şekilde çalışıyor.
SATIŞ-PAZARLAMA/MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ/DİYETİSYEN
ESİN BAŞPINAR