Bir marka, şirketin en değerli varlığıdır. Marka, uzun soluklu ve güven ilişkisi temeli üzerine oturan bir vaattir. Bu vaat, müşterileriniz ile aranızdaki en kuvvetli bağı oluşturur. Marka vaadinin temelinde hedef kitle, marka kimliği, fiyat ve konumlandırma, reklam ve promosyonlar ile iletişim stratejisi vardır. Marka olabilmenin en önemli unsurlarından biri, insanların yaşamana değer katmayı vaat etmektir. Biz de Keyveni’de bunu amaçlıyoruz. İnsan sağlığından sorumlu olma ilkesiyle yola çıkarak, tüm müşterilerimize en iyi olanı sunmayı hedefliyor ve onların memnuniyetini daha geniş kitlelere duyurmaya çalışıyoruz.
Kendi markamıza yönelik bir yönetim stratejisi belirlerken bulunduğumuz endüstrinin dinamiklerini iyi anladığımızdan eminiz. Stratejimizin temelinde, bulunduğumuz sektördeki güvenilirliğimizi sürdürülebilir kılmak ve daha geniş kitlelere duyurabilmek var.
Marka adımız Keyveni, Anadolu’da kullanılan bir terimdir. Yemeği en iyi yapan, mutfağın ustası anlamlarına gelmektedir. 38 yıldır sürdürdüğümüz yolculukta amacımız, adımızın hakkını vermek ve sektörde ‘en iyi ve güvenilir marka’ olarak öne çıkmaktı. Bugün vardığımız noktada görüyoruz ki, kurulduğumuz andan şimdiye kadar aynı marka ismiyle yolumuza devam ediyoruz. Yıllar içerisinde olumsuz bir imaj yaratacak, marka ismine zarar verecek ya da değiştirmek zorunda bırakacak hiçbir olayın içerisinde yer almadık. Her gün binlerce kişiye yemek hizmeti veriyoruz. İnsanların hem sağlıkları hem de lezzet algıları bize emanet.
Şirket tanıtımımızda üç ayda bir çıkardığımız kurumsal dergimiz, dönemsel promosyon çalışmalarımız, TV ve yazılı basın reklamlarımız, tanıtıcı broşür ve fotobloklarımız yer alıyor. Keyveni olarak markamızı tüm mecralarda görünür kılıyoruz.
KURUMSAL İLETİŞİM DEPARTMANI
CEREN ŞAHİN